Saturday, February 26, 2011

Hum Tum 3





sejurus ku rasa kelainan pada buku tu...

lantas ku selak kulit buku itu...

Ya Allah....!!










betul aku da salah amek buku....

aku teramek buku die...

N_ _ _ _ _ _ _ _ A.......





aku mesti pulngkn buku die...

mesti...

dlm hati aku terdetik...



mesti die kne denda dgn lect coz x bawa buku...

padahal aku da teramek buku die...sian die kn...

~,~


salah aku ni...hmmm...






pada ptg tu...aku tggu die muncul kat tmpt yg biasa die ade...

aku tggu punye tggu...

die xde gak....

die xdtg claz ker ek...???

die saket ker..????

ishh...ape da yg aku pk...hhaha...







lepas beberapa jam ku tggu...

die pon muncul...

huhuh...

sorg lak tu... =P




terus aku jerit name die....

sambil melambaikn buku die d tgn ku...

die tersenyum lalu brjalan ke arah ku...

die berkata...


"awk...awk slh amek buku ekk....hahaha...ni buku awk...maaf ye..."



Ya Allah lembut jer suara die... =)

cantik lak tu...

dgn matanye...

pergghhh.....!!!!

hahaha...

^_^




aku pon membalas...


"aah la awk...sy salah amek buku ari tu..sy nk cepat...sy minx maaf yer teramek buku awk.."



kami pon tuka buku semula...

dan beredar dr situ...

smbil tersenyum riang...




aku memandangnyer smpai bygnyer ilang.. =P

dan berharap die akn toleh ke blakang mmandang ku disini...

lame ku perhatikn die...




selepas beberapa meter die berlalu pergi...

akhirnya....












die menoleh ke arahku smbil tersenyum dan melambaikn tgn padaku...



yeayyyy......!!!!!!




hahahahha....gembira jer aku..

tetibe aku dgr suare mmnggil name aku...

sape yer..????

rupenyer die... =)

die mnjerit...



" TERIMA KASIH AWK...!!!!"




hehhe...

lantas ku melambai kepadanya...

lalu bygnye pon ilng dr pndanganku...




terdetik dlm hati ku...

die perasan ker ape yg lain kat buku tu..????

heheh...

dlm diam aku letakkn something bersama buku die yg aku pulngkn tu...

agak-agak die perasan x...???



hmmm....

u olls rase..???



hahha...



** to be continued.....

6 comments:

  1. hahaha...amboi,jiwangnyeeeeeee :')
    betol2 drama ni kan...hehe. cara nk jumpe awk punye gadis idaman la erk? heeeeeeeee.

    ReplyDelete
  2. heheh...jiwang ker..???
    haha...ni dongeng jer ni...skadar nk bercerita gadis khayalan..wujud ke x..WALLAHUALAM...
    n_n

    ReplyDelete
  3. violet = heheh..x sehebat ke situ lg ler... =P

    ReplyDelete