Saturday, February 19, 2011

Hum Tum 1..



Hum Tum ~ ~



dalam melayunya...

kau dan aku...



dalam english...

u and i...



dalam cinanya...

???????




aku pon x tau...

huhuhu...



kenape entry ni yer...??

hahaha...

al-kesah gadis dlm khayalan aku...





setiap insan yg bergelar manusia pasti x terlepas dr berkhayal kn...

mesti pelik2 dan macam2 yg kite akan berkhayal...

kan..kan...kan...??

jangan nk tipu la kalo x de kan... =)






entry kali ni....

aku bercoret tntg gadis khayalan aku...

aku sendiri x pasti...




adakah gadis yg ku khayalkan selama ini betol2 wujud ke tidok...??




ini lah antara perwatakan yg aku lihat padanya...





terbayang aku pada keayuannya...



terbelai aku dgn kemanjaannya...



termimpi aku dgn senyumannya...



terkenang aku dgn senyum dan gelak tawanya...



terjuling aku dgn jelingan manjanya...



owh...



x dapat aku menanggung perasaan ni...


terasa seperti aku berada di suatu sudut yg penuh dgn kegembiraan....


pada suatu ketika....

dtg ar gadis itu di depanku....

1 pertemuan yg x dijangka...

sekali pandang....

aku rasa bagaikan

............................................................









~



~



~



~



~



~




cukup lah setakat ni....

hehhe...

akan ku cerita tentang gadis dlm khayalan ku dlm episod seterusnya...

hahahhah...

ntah pape an aku ni..

bubye...

n_n

2 comments: