Sunday, February 20, 2011

Hum Tum 2 . . .





Bila kali pertama terpandang wajahnya...

aku kaku sejenak...

kerna keAYUannya...

keSANTUNannya...

Allah...

berdebar-debar hatiku...

walaupon hanya melihat dia dr jauh...

aku merasa berdebar jua...

tak terkata aku dibuatnya...




teringt lak kata keramat dr sorg Hamba Allah yg mendidik aku..


bila mata bertemu mata...

lidah kelu tidak terkata...

apa ini dikatakan cinta...

atau hanya angan semata...




ceeewahhh...jiwang kn ayat itu...huhuhu... =)





saban hari aku memerhatikn dia dr jauh...

kerna kami 1 ipta...

ke mana jua aku pergi...

mesti dia pon kelihatan di mata ku...

owhhh....inikah di katakn jodoh...????

betol ke yer..????

aku pon x pasti...

hahha...


bak kata AKIM...

"oh inikah...yg dikatakan cinta..hati gembira rasa...bila kau kata cinta..."

ehh...cm x kne jer lagu ni...hahah...




lepas berbulan berlalu...dan lalu lagi...

dlm 1 kejadian kami bertmbung...

ketika aku ingin cepat masuk ke dlm lif...

manakala die pula bergegas keluar dr lif...

siku aku tertolak buku yg dipegangnya...

jtuh sudah buku dia bercampur buku aku..

aku pon bantunya dgn cepat kerna da terlewat utk jmper pensyarah...

lepas selesai segala urusan ku...

baru ku sedar...

buku yg aku pegang berubah...

rasa lain mcm jer...

xpernah lak aku ambik subject tu...

bila bukak jer buku tu....

~


~


~


~


~


~


~


~




Ya Allah....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





dengan terkezutnya aku...




rupe-rupenyer....

aku dah...

~


~


~


~


~


~


~


~


uhhhhh....

terus x terkata aku dibuatnyer...

~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~


~

aku dah ter....????????









to be continued.... =P

2 comments: