Saturday, December 31, 2011

Pengganti...

Assalamualaikum......!

Haaaa....Tahun baru 2012 masihi da hampir tiba..

Korang semua sambut kat mane..??

hehehe..

x kesah la an kat mane kite nak sambut..

JANJI jgn la sampai buat MAKSIAT ok..!

errmmmm..kenapa tajuk entry kali ni "PENGGANTI" ?

cer pikir...cer pikir...hehhe...




ok la...actually ni entry penutup buat blog aku ni

pada tahun 2011..

hampir setahun rupenyer aku berblog ni..

so...

Because of esok dah 2012...

aku pon nak cari la pegganti baru untuk..............

jeng jeng jeng.....





untuk HEADER BLOG aku ni lerr..bukan AKU tau...

Hahaha....

Setelah hampir 1 jam aku create punye create...

dengan menggunakan khidmat ADOBE PHOTOSHOP...

terhasil la sudah...

walopon x la berapa lawa Header baru ni..

tapi aku puas hati ler bebenor...huhuhu..

k la...

di kesempatan ni aku nk ucapkan..

SELAMAT TAHUN BARU 2012..

semoga kita akan lebih beramal..

dan sentiasa bersyukur dengan rezeki yang

ALLAH S.W.T. sudah & akan diberikan

kepada kite...Insyaallah.....

bye guys....

Wassalam.....



No comments:

Post a Comment