Friday, August 19, 2011

Raya dah dekat ! !


Assalamualaikum....!

haaaa...jawab2....

ustaz kata...bile kite jwb salam...ibarat kite menempah banglo indah disyurga...

bestkan...hehhe...

pe habaq suma...??? sehat nohh..??

raya da nak dekat ni..

baju raya da beli ker...???brape pasang..???

color ape..???? kasut raya..??

kad raya ade dpt ker..??? or ade hantar kad raya ker..??

raya kat mana..???

bnayak kan soalan...??? heheheh...

itu la yg berlaku tatkala raya menjelang tibe...



raya ni balik kampung yg terlalu jauh nk sampai....

KG. PANDAN KUALA LUMPUR...

huhu...

lame dah x beraya kat ganu...

~,~

sedey...

Kg. Pandan pon Kg. Pandan la...janji kampung kn...

baju raya..???

mmg x beli...pakai baju lame jer...muat lg...nmpk sgt aku maintain bdn..

hehehe...lagi 1 jimat...


k la bosan cite ni....!!!


actually nk minta maaf pada sesiapa yg pernah terasa kat aku ker...

yg pernah aku sakiti ker...

yg pernah aku marahi ker..

sume la...

aku minta maaf banyak2..

dari hujung rambut sampai hujung bulu ibu jari kaki..

0 - 0 la yer...

dan kepada sesiape yg pernah sakiti aku...

lukai aku...

ikhlas dari hati...aku maafkan...

segalanya aku halalkan kat korg..

pe yg korg buat kat aku jgn la buat kat org yg korg syg yer...

x baik...kesian kat org tu...

moh ler kite saling bermaafan sesama hamba ALLAH...

termasuk la kau yg kotor dgn dosa lagi hina ni....


Selamat Berpuasa...

Selamat berbuka Puasa nanti...

Selamat Hari Raya Aidilfitri....



kalo sempat aku pos kat raya yer...

^_^

salam...

No comments:

Post a Comment